Круглий стіл за участі команди бізнес-омбудсмена та керівників бізнес-асоціацій, членів коаліції Української Ради Бізнесу пройшов у Києві 30 січня. Від АПІТУ участь взяли генеральний директор Юрій Пероганич та юрист Вікторія Черкач.
На зустрічі презентовано плани роботи офісу омбудсмена на 2020 рік, а також обговорені питання, пов’язані із покращенням умов ведення бізнесу в Україні.
Офісом бізнес-омбудсмена успішно вирішено 95% скарг на роботу органів влади (всього за 4 роки - 6637 скарг).
Відповідаючи на запитання членів УРБ, бізнес-омбудсмен Марчін Свєнчіцький та його заступник Ярослав Грегірчак повідомили, що офіс займається розглядом скарг, аналізує проблематику й надає системні рекомендації з метою покращення законодавства.
Офіс вважає надважливою реформу .ДПС та ДМС. Також важливим є ліквідація Податкової міліції та інших економічних підрозділів і створення єдиного аналітичного органу з боротьби із економічними злочинами. Офіс сподівається, що Бюро фінансових розслідувань буде створене якнайшвидше.
Топ-5 у відсотках від загальної кількості скарг виглядає так:
60% скарг – податкові питання (оскарження податкових перевірок, блокування податкових накладних, щодо розірвання електронних договорів, по 212 статті КПК);
13% скарг – дії правохоронних органів;
10% – дії Мінюсту (зокрема, рейдерство);
8% – державні регулятори;
5% – дії митної служби.
Офіс готовий розглянути питання заміни податку на прибуток податком на виведений капітал у контексті зменшення дискреції та корупції та повідомить про результати аналізу.
Проєкт нового Закону про бізнес-омбудсмена перебуває зараз на погодженні представників влади, офіс омбудсмена вважає його прийнятним. Чекають на реєстрацію законопроєкту.
Офіс також розглядає факти недобросовісної поведінки чиновників ЦОВВ, які не відповідають на листи-звернення, не ведуть прийом.
За підсумками дискусії учасники домовилися обмінятись аналітикою щодо зазначених вище питань та погодили формат системної співпраці. Марчін Свенчіцький запевнив представників бізнес-асоціацій у зацікавленості отримувати швидкий зворотній зв’язок.
“Рекомендуємо звертатися за допомогою, готові швидко та якісно
співпрацювати із відповідальним бізнесом”, – додав омбудсмен.
Направити звернення чи скаргу можна онлайн:
https://boi.org.ua/complaint/online
- Щоб додати коментар, увійдіть