Додаток 2 до Положення
про комітети АПІТУ
Прийнято Комітетом АПІТУ з освіти,
протокол № 1, від 21.11.2011
Затверджено Правлінням АПІТУ,
протокол № 26 від 08.12.2011
Основні цілі та напрямки діяльності Комітету АПІТУ з освіти
1. Основними цілями діяльності Комітету є:
1.1 Планомірний системний експертний вплив на органи державної влади у сфері середньої і вищої освіти для поширення впровадження ІКТ в освіті.
1.2. Створення інструментів впливу на вчителів, викладачів, надання їм методичної і технічної допомоги в освоєнні та використанні ІТ-технологій у навчальному процесі та заохочення з їхнього боку ініціативи і «попиту знизу».
2. Основними напрямками діяльності Комітету є:
2.1. Входження представників АПІТУ в консультативно-дорадчі органи і робочі групи при державних органах влади:
- Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (в т.ч. проект «100 відсотків»);
- Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти;
- Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації України;
- Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами (проект «Відкритий світ»);
- Міністерство охорони здоров'я України.
2.2. Надання експертної підтримки зазначеним органам та вплив на нормативно-правову базу, що створюється цими органами.
2.3. Участь АПІТУ у значимих форумах, круглих столах і інших заходах з питань освіти, особливо тих, які підтримані МОНмолодьспорту та державними органами.
2.4. Висвітлення у ЗМІ і соціальних мережах проблем впровадження ІКТ в освіті. Створення постійних каналів комунікацій з учительським середовищем з використанням існуючих медіа.
2.5. Формування рейтингів:
- учбових закладів по розвитку інформаційного простору (в т.ч. визначення критеріїв оцінювання);
- освітніх сайтів.
2.6. Сертифікація вчителів з застосування ІКТ в учбовому процесі (в т.ч. розробка критеріїв і стандартів ІКТ-компетенції вчителів з урахуванням рекомендацій ЮНЕСКО).
2.7. Розвиток і пропаганда напрямку «1 учень – 1 комп’ютер» (через серію статей, вебінарів). Створення постійних каналів комунікацій з учительським середовищем з використанням існуючих медіа.
2.8. Розвивати методи стимулювання створення е-контенту вчителями, в т.ч. через:
- створення дискусійної он-лайн площадки для обговорення проблематики е-контенту, взаємної оцінки учбових матеріалів;
- підтримку платформ-репозитаріїв навчальних і методичних матеріалів;
- участь у розробці критеріїв для е-контенту;
- популяризацію для учбових курсів вільних ліцензій, в т.ч. «Creative Commons з визнанням авторства і поширенням на тих самих умовах» та ліцензії «GNU Free Documentation License» (GFDL);
- організацію конкурсів зі створення е-контенту.
- Щоб додати коментар, увійдіть